Učinkovita komunikacija – mit ali resnica

Komuniciranje v delovnem kolektivu ali timu ima pomembno poslovno in ekonomsko funkcijo. Dajanje navodil, posredovanje strokovnih podatkov, izmenjava mnenj, prepričevanje sodelavcev, itd. so sestavine medsebojnega sporazumevanja in hkrati strokovni in poslovni elementi. Preslišana, nerazumljena ali sporočila, ki jih sploh niste posredovali, lahko povzročijo poslovno in posledično ekonomsko škodo. Pravilno razumljena sporočila ter upoštevanje mnenj in poslovnih ali strokovnih zamisli pa omogočajo doseganje in preseganje zastavljenih ciljev in s tem dobre in boljše poslovne in ekonomske rezultate.

Poleg pozitivnih neposrednih učinkov dobrega komuniciranja na poslovanje, le-to vpliva tudi na boljše vzdušje v delovnem okolju, boljše počutje zaposlenih in posledično (spet) na boljše poslovanje v celoti.

Seminar se bo odvijal kot predavanje, z veliko interaktivnega sodelovanja. Prav tako  ne bo manjkalo uporabnih vaj, katerih spoznanja bodo lahko udeleženci že naslednji dan uporabili pri svojem delu. Udeleženci bodo spoznali različne tehnike asertivne komunikacije, ki jim bodo v pomoč pri krepitvi samozavesti in izboljšanju lastnih komunikacijskih veščin.

Start Time

9:00

četrtek, september 14, 2017

Finish Time

15:00

četrtek, september 14, 2017

Address

Socialna zbornica Slovenije

Event Participants

Leave A Reply

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja