Marko Kostelec Marko Kostelec
  • Domov
  • Storitve
    • Akademija vodenja
    • Delavnice po naročilu
    • Psihometrično testiranje
    • Izvajanje SDI delavnic
  • Coaching
    • Individualni coaching
    • Timski coaching
    • Skupinski coaching
  • Blog
  • Pogosta vprašanja
  • O nas
  • Kontakt
  • Domov
  • Storitve
    • Akademija vodenja
    • Delavnice po naročilu
    • Psihometrično testiranje
    • Izvajanje SDI delavnic
  • Coaching
    • Individualni coaching
    • Timski coaching
    • Skupinski coaching
  • Blog
  • Pogosta vprašanja
  • O nas
  • Kontakt

Delavnice po naročilu

  • Home
  • Storitve
  • Delavnice po naročilu

1) Govorica telesa v digitalnem svetu

Komunikacija je ključnega pomena za doseganje boljših delovnih rezultatov in grajenja uspešnega podjetja. Ker nas čas v katerem živimo, sili v komunikacijo na daljavo, takšni komunikaciji lahko rečemo tudi digitalna komunikacija. Digitalna komunikacija prinaša drugačna pravila komuniciranja, kot smo jih navajeni v osebni komunikaciji iz oči v oči. Veliko število komunikacijskih kanalov, veliko različnih IT rešitev, generacijske razlike in različni nivoji digitalne pismenosti, marsikoga izmed nas občasno pripeljejo do občutkov frustracij, nerazumevanja, jeze ali preprosto zmede.

2) Agilna miselna naravnanost

Spremembe so neizogibne in pomembno je kako odreagiramo na njih. Se prepustimo, da nas preplavijo in smo nenehno v vlogi žrtve ali pa zajahamo val in se trudimo imeti nadzor nad dogajanjem. Agilne metode vodenja so odgovor na marsikateri problem, s katerim se srečuje klasični menedžment, vse skupaj pa se prične z agilno miselnostjo. Odgovore na kako razvijati agilno miselnost in kako razvijati svojo odpornost in prilagodljivost na spremembe, ki prihajajo, pa boste izvedeli na delavnici.

3) Ocenjevanje delovne uspešnosti

Ocenjevanje delovne uspešnosti bi lahko opisali kot enega osrednjih elementov upravljanja s človeškimi viri, ki ima večplasten vpliv. Ocenjena delovna uspešnost v poslovnih sredinah najpogosteje predstavlja podlago za stimulativno nagrajevanje in napredovanje. Dobro in realno ocenjevanje je pomembno, saj s tem zaposlenim dajemo povratno informacijo, jih bodisi pohvalimo za dobro delo bodisi opozorimo na najpogostejše napake pri delu, morda tudi oboje. Že Gauss je ugotovil, da se populacija deli na nadpovprečne, povprečne in podpovprečne, pri čemer je povprečnih delavcev največ. Podobno se delijo tudi zaposleni in slednje morajo odražati tudi ocene pri ocenjevanju delovne uspešnosti. Osnovni namen je povečevanje uspešnosti tako, da odkrijemo področja, kjer je možno doseči izboljšave in poiščemo načine za povečanje uspešnosti

4) Letni razgovor

Letni pogovor s sodelavcem je priložnost za odkrit in konstruktiven dialog med vodjo in sodelavcem z namenom povečanja učinkovitega sodelovanja in njunega medsebojnega zaupanja. Predstavlja tudi osnovo za načrtovanje nadaljnjega razvoja, izobraževanja in poklicne poti ter za ocenjevanje uspešnosti zaposlenih. Je oblika načrtnega dela vodij s sodelavci, usmerjena v njihovo strokovno usposobljenost, razvojni potencial in delovno uspešnost.

031 537 397

[email protected]

Marko Kostelec

  • Domov
  • O nas
  • Storitve
  • Coaching

Aktualno

  • Blog
  • Pogosta vprašanja
  • Kontakt

Produkcija: Madwise